Koskacukor: Kókuszos muffin étcsokival és aszalt áfonyával

2015. február 20., péntek

Kókuszos muffin étcsokival és aszalt áfonyával

Beszereztem egy kis kókusztejet és miután az ebédet elkészítettem és láttam, hogy fél konzerv kimaradt arra gondoltam, hogy gyorsan sütök valami kókuszos süteményt. Úgyis olyan régen ettem már, ráadásul egyik kedvenc alapanyagom a kókusz. A csokik közül is a Bounty és a Raffaello a nyerő nálam. Gyorsan elővettem a poharas mércémet és összedobtam egy kókuszos muffint. Hiszen mi más is lehetne gyorsabban kész, mint egy kevert tészta. Kell hozzá két tál, egy mérőpohár és már csak mérni kell.









Kókuszos muffin étcsokival és aszalt áfonyával
Hozzávalók (12 db-hoz):
(1 csésze = 250 ml)
1 csésze kókuszreszelék
1 csésze teljes kiőrlésű tönköly búzaliszt
1 csésze fehér liszt
1 teáskanál sütőpor
1/2 csésze nyírfacukor
1/4 csésze étcsokoládé chips
1/4 csésze aszalt áfonya
1/2 csésze olaj
1 teáskanál vanília kivonat
1 evőkanál kókuszlikőr
1 csésze kókusztej
2 tojás

Elkészítés:
Mérjük ki egy tálba a száraz alapanyagok hozzávalóit: a liszteket, a kókuszreszeléket, a sütőport, a nyírfacukrot, a csokoládét és az aszalt áfonyát.
Egy másik tálba pedig a tojásokat verjük fel az olajjal és a kókusztejjel. Tegyünk hozzá egy kis vanília kivonatot és kókuszlikőrt. A nedves alapanyagokat öntsük a száraz alapanyagokhoz, majd keverjük simára. A muffin formákat béleljük ki papírokkal és kanalazzuk mindegyiket háromnegyed részig. A tészták tetejét szórjuk meg kókuszreszelékkel.
Előmelegített 180°C-os sütőbe süssük készre kb. 20-25 perc alatt.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...