Koskacukor: Joghurtos csirkecombok

2013. május 13., hétfő

Joghurtos csirkecombok

Volt egy adag csirkecombom a mélyhűtőbe, amivel kezdenem kellett valamit. Kinéztem egy receptet, de mire oda került a sor, hogy be kellett pácolni egyszerűen nem volt már időm kikeresni, ugyanis elfelejtettem kiírni, melyik könyvbe is olvastam. Így megkértem a páromat ma reggel, hogy vegyen elő egy kis joghurtot, dobjon bele egy-két dolgot és mikor haza érek csak betolom a sütőbe.
Párolt zöldséget szerettem volna mellé, csak úgy nehéz, hogy a borsón, kukoricán és a babon kívül a paradicsom, a paprika, uborka és a retek jöhet szóba a páromnál. Na jó, még lehet van egy-két dolog, de brokkoli, meg a karfiol... "Bokrokat nem eszünk" címszóval lerendezi. Tehát találtam mexikói keveréket az egyik áruházba, amibe csak olyan dolog volt, amit szeret. Ma mikor bontom fel, akkor láttam, hogy alapba fűszerkeverékkel van lefagyasztva. Nah, ha ezt láttam volna, akkor biztosan nem veszem meg, nem szeretem a fűszerkeverékeket, még húsleveskockát sem használok, max. rizs pároláshoz. Legközelebb jobban megfigyelem, még ilyet se láttam, hogy fagyasztott zöldségeket fűszerezve fagyasztanak le. Számomra ez meglepő volt, de lehet azért, mert nem sűrűn vásárolok ilyet. Jobban szeretem a friss zöldségeket. Néha idő hiányába csak ez jut. 



Hozzávalók a joghurtos csirkecombokhoz:
4db csirkecomb 
3dl joghurt
4 gerezd fokhagyma
1 kis csokor petrezselyem
1 tk. kakukkfű
só, bors
3 ek. olivaolaj

A csirkecombok bőrét szedjük le. A joghurtot az összedarabolt petrezselyemmel, az áttört fokhagymával és a kakukkfűvel keverjük el. A combokat sózzuk, borsozzuk, majd forgassuk bele a joghurtos pácba. Tegyük egy lezárható edénybe, a maradék joghurtos pácot öntsük rá és tegyük egy napra vagy egy éjszakára a hűtőbe. Tepsibe rakjunk olajat, helyezzük el rajta a csirkecombokat. Az edénybe maradt pácot kenjük rá. Alufólia alatt pároljuk 50 percig 180°C-on, majd fólia nélkül 30 percig pirítsuk meg a tetejét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...