Koskacukor: Sütőtök krémleves

2013. október 13., vasárnap

Sütőtök krémleves

Bizonyára már sokan elkészítettétek ezt a finom őszt idéző krém levest, ami a kedvenceim közé tartozik. Vártam már a hétvégét, hogy ehessek egy jó nagy tányérral. Valószínű ezzel egyedül voltam. De büszke vagyok a páromra, szó nélkül bevágott belőle egy nagy tányérral. (Azért láttam rajta, hogy sűrűn nem kell elkészítsem. De ő így van bármelyik zöldség krémlevessel. :) ). Készülhet almával, répával, naranccsal ízesítve vagy gyömbérrel, bárhogy is nagyon finom. Az enyém így készült.



Sütőtök krémleves:
1 közepes sütőtök
1 nagy alma
1 nagy répa
1 liter húsalaplé
só, bors
szerecsendió
reszelt gyömbér

pirított tökmag

Elkészítés:
A tököt pucoljuk meg, kanalazzuk ki a magjait és daraboljuk kockára. Az almát hámozzuk meg, vegyük ki a magházát és ezt is kockázzuk fel. A répát, pedig karikázzuk fel. Tegyük egy fazékba és öntsük rá a húsalaplé. Addig főzzük, amíg nem fő meg annyira minden, hogy turmixolni lehessen. Ezután ízesítsük sóval, borssal és szerecsendióval. Friss gyömbért reszeljünk bele.
Pirított tökmaggal kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...