Koskacukor: Csokis-cseresznyés muffin

2013. június 3., hétfő

Csokis-cseresznyés muffin

Múlt héten fára másztam. Sajnos csak a fa tetején találtam cseresznyét, de ott sem sokat, bár azért maradt még rajta főleg ott, ahol nem értem el. Majdnem 2kg-ot sikerült szednem. Nem olyan rég volt pite nálunk, így arra gondoltam, hogy valamilyen muffin lesz belőle. Szerintem csokival pont jó párosítás a cseresznye, persze még illik hozzá a mandula, dió, pisztácia, de ezek most nem voltak otthon.



Hozzávalók:
20 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúza liszt
10 dkg BL55 fehér liszt
10 dkg nyírfacukor
5 dkg étcsoki reszelve
20 dkg joghurt
10 dkg vaj
2 tojás
1 kk. szódabikarbóna
2 marék cseresznye

Elkészítés:
A liszteket, a reszelt csokit és a szódabikarbónát és a cukrot mérjük ki egy tálba. A tojás sárgáját keverjük ki a joghurttal és az olvasztott vajjal és adjuk hozzá a tojás fehérje felvert habját. Óvatosan keverjük hozzá a száraz anyagot. Muffin formákba rakjunk kapszlikat és adagoljuk bele a masszát. Én csak a tetejére tettem 4 -4 szem cseresznyét de a közepébe is lehet nyugodtan. (Bevallom kifelejtettem a közepéből.)


2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...