Koskacukor: Rántotta szuflé formában

2015. április 2., csütörtök

Rántotta szuflé formában

Nagyon szeretjük a tojást. Sütve, főve vagy éppen rántottának szívesen készítem el vacsorára. Egyrészt nagyon gyorsan elkészül, másrészt laktató és egy nagy adag rántottához sok zöldség és sajt párosul. Lehet, hogy nem annyira diétás, de egy két órás edzés után szerintem nyugodtan el lehet fogyasztani. Sok vitamint tartalmaz, már maga a tojás is és, ha még zöldségekkel feltuningoljuk akkor bizony sokkal többet vihetünk be a szervezetünkbe. Természetesen ne vágjunk hozzá nagy szelet fehér kenyeret, inkább válasszunk 1-2 szelet kétszer sültet, ha nagyon vágyunk valamilyen szénhidrátra.
Hétvégén este jobban ráértem, így most nem serpenyőben készítettem, hanem szuflé formába adagoltam, amit sütőbe toltam.







Rántotta szuflé formában
Hozzávalók (4 formához):
5 tojás
3 evőkanál tej
1/4 kaliforniai paprika
1/2 fehér paprika
5 db koktél paradicsom
2 vékony szál újhagyma
5 dkg feta sajt
5 dkg reszelt edami sajt
1 kávéskanál oreganó
só, bors
4 szelet bacon

Elkészítés:
A zöldségeket és a feta sajtot daraboljuk apróra. A tojásokat verjük fel a tejjel, ízesítsük sóval, borssal és oregánóval. Reszeljük hozzá az edami sajtot, tegyük bele a zöldségeket és a feta sajtot, majd adagoljuk szuflé formába.
A bacont süssük ropogósra és ezzel díszítsük a tetejét.
Előmelegített 200°C-os sütőbe süssük kb. 20 percig. Villával ellenőrizzük, hogy teljesen átsült e a közepe.
Ehetjük akár a formából, de szépen ki lehet borítani és akár plusz zöld salátával is szépen tálalható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...