Koskacukor: Cukkini pogácsák

2014. február 10., hétfő

Cukkini pogácsák

Vacsira szerettem volna valami könnyűt, de mégis ízleteset készíteni. Nehéz feladat néha, mert szeretném, ha nem csak nekem ízlene. Most mégis bevállaltam. Már korábban is említettem, hogy a párom nem nagy zöldségevő, de próbálok megszerettetni vele pár dolgot. Tudom, hogy a fetasajtot szereti, így arra gondoltam, hogy megbolondítanám a cukkinit vele talán megtetszik neki. Éssss..... Az utolsó pogimat felajánlottam neki és habozás nélkül elfogadta. Úgy tűnik ízlett neki! :)



Cukkini pogácsák
Hozzávalók (11-12 db-hoz):
2 kisebb cukkini

1 kis fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
2 ek. olívaolaj
1 ek. friss kapor
1 ek. friss petrezselyem
bors
1 bögre tk. tönköly búzaliszt (plusz ha még szükséges)
100 g fetasajt

kevés olaj a sütéshez

Elkészítés:
Reszeljük le a cukkinit sózzuk meg és hagyjuk állni 2-3 órát.
Olívaolajon pirítsuk meg az apró kockára vágott vöröshagymát és fokhagymát, majd hagyjuk kihűlni.
Cukkiniből nyomjuk ki a vizet, adjuk hozzá a feldarabolt kaprot és petrezselymet, borsozzuk és morzsoljuk hozzá a fetasajtot, majd mehet hozzá a hagyma. Annyi lisztet adjunk hozzá, amíg össze nem áll. Nem kell, hogy formázható legyen. Nagyobb serpenyőbe hevítsünk fel egy kis olajat, majd kanalazzunk rá egy -egy cukkini kupacokat. Kicsit lapítsuk el, majd pár perc után fordítsuk meg. Süssük mind a két oldalát szép pirosra.
Kapros joghurtba mártogattuk, de szerintem akár tökfőzelék mellé is illik, ha húsmentes napot szeretnénk tartani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...