Koskacukor: Rántott Camembert, karamellizált, balzsamecetes körtével ruccola ágyon

2014. február 22., szombat

Rántott Camembert, karamellizált, balzsamecetes körtével ruccola ágyon

Ezen a héten szombaton szabadnapos vagyok, bár nem mondhatnám, hogy sok mindenre van időm. Tegnap tovább képzésen voltam Pesten és egész napos 9 óra buszozás után kicsit elfáradtam. A heti bevásárlásra délelőtt kerítettem sort, legalább meg volt a napi mozgásom, amit a héten eléggé sikerült elhanyagolnom. Bárcsak jó idő lenne....
Múlt héten bevásároltam anyuval vetőmagokból és úgy terveztük, hogy a hétvégén kicsit kimegyünk a kertbe. Sajnos ezt most egy kicsit el kellett halasztani. Jövő héten csütörtöktől szabin leszek, remélem legalább egy ici-picit kedvezni fog az időjárás. Majd jövök egy kis beszámolóval, ha sikerül elkezdeni a kerti munkálatokat.
Csütörtökön megbeszéltem a párommal, hogy vasárnap rántott sajt lesz salátával, mert nem hiszem, hogy többre lenne időm. Titkon bele csempésztem a menübe egy gyors desszertet, hamarosan hozom azt is.
Nos ezt a rántott sajtos dolgot reggel egy kicsit tovább gondoltam és ez született.



Rántott Camembert, karamellizált, balzsamecetes körtével ruccola ágyon
Hozzávalók (2fő):
2 db kerek camembert sajt
2 db körte
1 doboz ruccola
10 dkg márványsajt

1 ek. sötétbarna nádcukor
2 ek. víz
0,5 dl vörösbor
2 ek. balzsamecet

Panírozáshoz:
1 tojás
liszt
teljes kiőrlésű zsemlemorzsa

Sütéshez:
olaj

Elkészítés:
Tegyük egy tapadás mentes serpenyőbe a nádcukrot és a vizet és kezdjük el karamellizálni. Adjuk hozzá a bort és a balzsamecetet, majd helyezzük el rajta a magháztól eltávolított, negyedelt körtéket. Közepes lángon mind a két oldalát pároljuk meg, ha szükséges tegyünk hozzá még egy pici vizet. A végén karamellizáljuk meg egy picit.
A camemberteket panírozzuk be és kevés olajba süssük meg mind a két oldalát.
Tálalásnál tegyük a tányérra a megmosott ruccolát, locsoljuk meg balzsamecettel. Morzsoljuk rá a márványsajtot, helyezzük el rajta a körte szeleteket és a camemberteket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...