Koskacukor: Hot chocolate mix

2014. február 1., szombat

Hot chocolate mix

Nem volt ma túl sok kedvem desszertet készíteni, de azért kívántam valami édeset. Van pár tábla csoki és bonbon a szekrénybe, de nem vonzott egyik sem. Karácsonykor sokat néztem Claire Thomas varázskonyháját. Saját blogján megtaláltam egy nagyon jó kis forrócsoki keverék receptet. A boltikat nem szeretem, mert annyi keményítőt adnak hozzá, hogy liszt ízű lesz.
Akkor még elmentettem a kedvencek közé és most gyorsan elő vadásztam és pár perc alatt el is készült. Maradt még belőle, úgyhogy legközelebb már csak tejet kell hozzá melegíteni és kész is! Lehet iszogatni a jó meleg szobába, miközben kint fagyos, hideg idő van és az ember ilyenkor csak valami forró és édesre vágyik.




Hot chocolate mix
Hozzávalók:
1 bögre kakaópor
1/2 bögre étcsoki reszelék
1/2 bögre barnacukor
1/4 bögre nyírfacukor
1 vaníliarúd kikapart belseje
3-4 kardamom
1/2 kk. cayenne bors
1/2 kk. szerecsendió
1 kk. fahéj
pici só

Elkészítés:
2 dl tejhez 2 evőkanál mixet adtam és így forraltam fel. Ízlés szerint lehet több cukrot is tenni bele.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...