Koskacukor: Kókuszos, kakaós, banános smoothie

2014. április 28., hétfő

Kókuszos, kakaós, banános smoothie

Mostanában hanyagoltam a banánt, mert már unalmas volt. Most legalább egy hónap eltelte után ismét megkívántam, és mikor megvettem tudtam, hogy ebből smoothie lesz. Mai edzés után ezt az energia bombát ittam meg, ami teljesen feltöltött és az éhség érzetem is teljesen megszűnt.
A banán nagyon jó étrend kiegészítő lehet a sportolóknak, mert sok magnéziumot és káliumot tartalmaz, ami az izmokra és a csontokra jó hatással van. Illetve nem hátrány az sem, hogy jótékony hatása van még az emésztésre, javítja a tápanyag felszívódást.
Mivel magas a cukortartalma, így egy intenzívebb edzés után normalizálni lehet vele a vércukorszintünket a magas glikémiás indexe miatt, mivel gyorsan felszívódó szénhidrátot tartalmaz.





Kókuszos, kakaós, banános smoothie
Hozzávalók:
150 g sűrű joghurt
1 dl tej
1 nagy banán
1 kk. fahéj
1 tk. holland kakaó
1 ek. kókusz reszelék

Elkészítés:
Tegyünk mindent a turmixgépbe és bízzuk rá a munkát. :) Ha nagyon sűrűnek találjuk, akkor tehetünk hozzá még egy kis tejet.



2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...