Koskacukor: Almás kelt palacsinta

2013. augusztus 31., szombat

Almás kelt palacsinta

Annyi alma van még mindig a fán, muszáj volt még egy almásat készíteni. Sünis kanál blogon láttam még korábban egy almás kelt palacsinta receptet, azóta nem megy ki a fejemből. Bevallom nem is hallottam, hogy van kelt palacsinta. Reggelire elkészítettem. Hmmmm....
Én fahéjas cukorral ettem, a párom meg mogyorókrémmel. (Nem szereti csak módjával a fahéjat. :) )
Ebbe is jó lesz majd a télre eltett fagyasztott alma. :) Forró kakaóval vagy teával de jó lesz majd. Nah, de még nyár van, süt a nap úgyhogy nem rontom a hangulatot. :)




Hozzávalók (4 db-hoz):
10 dkg tk. tönköly liszt
2 tojás
5 g élesztő
2 dl tej
1 tk. cukor
pici só
2 kis alma
1/2 citrom reszelt héja

Elkészítés:
Langyos tejbe morzsoljuk bele az élesztőt és adjuk hozzá a cukrot. Amíg felfut az élesztő, hámozzuk meg az almát és reszeljük le, majd hozzá a citrom héjat. A tojásokat verjük egy kicsit habosra, adjuk hozzá a lisztet, a sót, keverjük jól el, majd az élesztős tejet és az almát. Hagyjuk egy picit állni. 10-15 perc. Enyhén kenjük meg a palacsinta sütőt olajjal és egy kisebb merőkanállal tegyünk a közepére a tésztából. Egyenletesen kenjük el hab kártyával, így nem lesz annyira vastag és normális méretet fogunk kapni. :)

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy te is megsütötted, nagyon klassz lett, látszik rajta, hogy finom. :) És köszi, hogy megemlítettél bennünket. ;)

    VálaszTörlés
  2. Igen tényleg fini lett! Máskor is elkészítem az tuti.
    Természetes, hogy megemlítem a gasztro társaimat, hiszen olyan ügyesek vagytok és fantasztikus receptjeitek vannak!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...