Koskacukor: Egy kis pizzázás...

2013. augusztus 12., hétfő

Egy kis pizzázás...

A blogomon leírtam már a pizza tésztát ami bevált nekem, így hát nem is erről szeretnék írni. A feltétet meg úgy lehet variálni, ahogy csak szeretnénk.
Tudom ez nem a reklám helye, nem is reklámozni szeretném de kaptam a párom anyukájától hétvégén egy szuper pizza fűszerkeveréket. Persze én is tudnék ilyet készíteni, de ez így olyan jó, hogy nem kell elő vegyek 4-5 féle fűszert mire elkészül. Csak leveszem a kis dobozkát a polcról, bele teszek 3-4 teáskanállal a paradicsomszószba és már kész is. Nagyon jó minőségű és semmilyen adalék anyagot nem tartalmaz.
Megkerestem a neten, hátha van ennek a cégnek honlapja. És meg is találtam itt.
Szuper! Mindenféle fűszer megtalálható. Most már csak arra várok, hogy legyen webshopjuk! Itt Makón nagyon nehéz különleges fűszerekhez jutni. Ha meg bemegyek Szegedre nem mindig jutok el olyan helyre, ahol kapok azokból amik éppen akkor eszembe jutnak. Örülök, hogy erre rátaláltam és várom már, hogy rendelhessek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...