Koskacukor: Szilvalekvárral töltött kifli

2013. augusztus 12., hétfő

Szilvalekvárral töltött kifli

Vasárnapot Kiskunmajsai fürdőbe töltöttük, ahová rendszeresen évente legalább egyszer, kétszer eljárunk. A gasztro oldaláról nem írnék, mert a Gyroson kívül lehetett még fűszeres csirkeszárnyakat, rántott sajtot, egy kis csülköt vagy kolbászkát kapni, de majdnem mindennek egy íze volt. De hát nem is ezért mentünk. Tőlünk kb. 90 km-re van, mivel időbe elindultunk nem nagyon volt idő reggelizni. Előző este elkészítettem ezeket a szuper kifliket, reggel beraktam a sütőbe, addig elkészülődtünk és már mehettünk is.
Blundel tésztát hajtogattam, amit házi szilvalekvárral töltöttem meg és magvakat szórtam a tetejére.
Az utóbbi időben a lekvárokat fele nyírfacukor fele normál cukor keverékével készítem 4:1-ben zselésítőszerrel. Így kevés ideig kell főzni, a vitamin is megmarad benne, kevesebb cukor kell bele és nem lesz méreg drága a lekvár sem. :) Ezt bátrabban lehet enni. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...