Koskacukor: Hagymás-rozsos cipó

2013. augusztus 19., hétfő

Hagymás-rozsos cipó

Újabb kenyér szerzeményem:










Öregtésztához:
200 g rozsliszt
200 g víz
2 g élesztő

Továbbá:
200 g rozsliszt
150 g tk. tönköly búzaliszt
150 g BL 80 kenyér liszt
2 kk. só
20 g élesztő
1 nagy fej hagyma
3 ek. olaj

Elkészítés:
Előző este elkészítettem az öregtésztát. Másnap először a hagymát megpirítottam az olajon és hagytam kihűlni. Ezután hozzámértem az tésztához a többi hozzávalót és elkezdtem dagasztani, amikor már majdnem kész voltam, hozzá adtam a hagymát az olajjal együtt és jól beledolgoztam. 30 perc alatt duplájára kelesztettem. (Ebben a melegben elég volt ennyi.) Cipóra formáztam, egy közepes jénaiba tettem, amit sütőpapírral béleltem ki. Újra kelesztettem 20 perc bőven elég volt. Bevágtam és mehetett a gőzös sütőbe. 25 perc után kivettem a vizet és további 20 percig alacsonyabb fokozaton (180°C) ropogósra sütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...