Koskacukor: Grízes szilvás sütemény

2013. augusztus 19., hétfő

Grízes szilvás sütemény

Gabriella Barackos grízes sütijét meg kellett nekem is sütni. Már régóta terveztem, de a szilvából mindig mást készítettem. Most két adag készült belőle. Nagyon finom....
Csak egy picit módosítottam a receptem. :)


Hozzávalók:
10 dkg búzadara
10 dkg tk. tönköly búzaliszt
1/2 cs. sütőpor
30 dkg natúr joghurt
2 tojás
7 dkg nyírfacukor
7 dkg olvasztott vaj
1 kk. fahéj
1/2 citrom reszelt héja
1 ek. citromlé
kb. 15 szem szilva

Elkészítés:
Mérjük ki a búzadarát és a lisztet, adjuk hozzá a sütőport és a fahéjat, majd keverjük jól el. A tojást a cukorral verjük habosra, ezután adjuk hozzá a joghurtot a vajat, a citrom levét és héját. Ismét habosítsunk rajta a robotgéppel, majd a lisztes keveréket adjuk hozzá szép lassan. Tegyük a hűtőbe legalább fél órára. Addig vágjuk ketté szilvákat és magozzuk ki. Egy 25x20cm-es tepsit béleljünk ki sütőpapírral, osszuk el egyenletesen a tésztát és a szilvákat úgy helyezzük el rajta, hogy szelésnél egy kockába egy szilva jusson.
Porcukorral meghintve tálaljuk.

Köszönöm szépen a receptet!


1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, nagyon szép. Örülök, hogy Te is elkészítetted, és hogy ízlett. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...