Koskacukor: Csokis-kókuszos-diós püspökkenyér

2013. augusztus 31., szombat

Csokis-kókuszos-diós püspökkenyér

Kimaradt 4 db tojásfehérjém még a somlói torta után. Nem szerettem volna csak úgy kidobni, arra gondoltam, beledobok egy két dolgot és megsütöm püspökkenyérnek. Sosem csináltam még ilyet, utána olvastam egy-két helyen, de konkrét recept nem volt sehol. Bármi mehet bele..
Volt itthon kókusz, dió, csoki, mazsola, narancs és citrom. Ebből hoztam össze. Párom megdicsérte, máskor is szeretne ilyet. :) Nekem egy kicsit tömény, de csoki helyett.... nagyon finom.



Hozzávalók:
4 db tojás fehérje
7 dkg liszt
5 dkg kókuszreszelék
5 dkg darált dió
10 dkg csokoládé
2 ek. cukor
1 marék mazsola
1 citrom reszelt héja
1 narancs reszelt héja

Elkészítés:
A tojás fehérjét verjük habbá a cukorral. Csak olyan legyen az állaga, mintha egy piskótát sütnénk. Nem kell nagyon keményre. A liszthez keverjük hozzá a többi hozzávalót, majd óvatosan adjuk a fehérjéhez. Vajazott, lisztezett püspökkenyér formába osszuk el egyenletesen. Előmelegített 180°C-os sütőbe 20 perc alatt kész is.
Csokiszósszal vagy a nélkül is nagyon finom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...