Koskacukor: Ceasar saláta

2014. május 30., péntek

Ceasar saláta

Mióta beindult a zöldség szezon szinte minden este salátát vacsorázok. De végül ennek a salátának a története nem itt kezdődik. Két hete fent voltunk Pesten az Ázsia Centerben, ahol igen csak bele lehet lendülni a csoki meg mindenféle élelmiszer, kütyük, kacatok vásárlásába. Egészen kedvező árak vannak, de hát tőlünk aztán jó messze.  :) Tehát vásároltunk egy-két dolgot a konyhába, ami a boltba nálunk kétszer vagy háromszor drágább illetve életembe először vettem rio mare tonhalat. Utálom a konzerv kajákat, a konzerv szardellát sem nagyon szeretem éppen ezért drágálltam mindig is és soha nem került a bevásárló kosárba. Egy kis konzerv halért ennyi pénzt? Mit tudhat?... Na, de egyszer élünk, fent normális áron jutottam hozzá. Ceasar saláta párosítással próbálkoztam vele... Őszinte leszek! Ízlett, de nem dobtam tőle hátast. Szerintem nem éri meg az árát. Nem tudom ki hogy van vele, de tőlem maradhat a polcon továbbra is. Ennél vannak finomabb dolgok is, aminek borsos ára van, akkor inkább mást választanék.




Ceasar saláta
Hozzávalók:
fodros saláta (lehet jégsaláta vagy római saláta)
pirított kenyér kocka
1 kis konzerv rio mare tonhal
1 főtt tojás (ne legyen túl kemény, kb. 5-6 perc főzési idő)
1 paradicsom

Öntethez:
100 g joghurt
1 kisebb tojás sárgája
1 tk. worcestershire szósz
2 tk. frissen facsart citromlé
1 gerezd fokhagyma
só, bors

Elkészítés:
A tojást főzzük meg. A saláta leveleket tegyük egy nagyobb tányérra. Kanalazzuk rá a tonhalat. A pirított kenyérkockákkal illetve a feldarabolt főtt tojással díszítsük ki. Paradicsomot vágjuk vékony cikkekre, tegyük a saláta tetejére. Az öntetet keverjük ki és locsoljuk meg vele.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...