Koskacukor: Epres-áfonyás-banános Smoothie

2014. május 21., szerda

Epres-áfonyás-banános Smoothie

Feltehetnétek a kérdést, de a válaszom, igen még nem untam meg. Ráadásul várom, hogy megérkezzen a láda eper, amit rendeltem, ugyanis eper lekvár készül belőle. Már egy pár éve, mindig teszünk pár üveggel, mert nagyon szeretjük. Tavaly kimaradt a csokis változata, úgyhogy szerintem az idén pótolom, mert nagy kedvenc volt és gyorsan el is fogyott.
Nah, de most smoothie-t készítettem, amit egy jó kis edzés után ittam meg. Rengeteg vitamin van benne, ezen kívül tartalmaz megfelelő szénhidrátot, fehérjét. Pont ideális lehet energia pótlására.









Epres-áfonyás-banános Smoothie
Hozzávalók:
1 marék eper
1 marék áfonya
1/2 banán
1 kk. fahéj
2 ek. őrölt lenmag
150 g sűrű joghurt
kevés tej

Elkészítés:
Tegyünk mindent a turmixgépbe és turmixoljuk kellő sűrűségűre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...