Koskacukor: Spárgás frittata

2014. május 23., péntek

Spárgás frittata

Korábban már egyszer elkészítettem ezt a könnyű, ízletes vacsorát, de sajnos akkor olyan borongós, esős idő volt, hogy fotót aligha tudtam róla készíteni. A héten magam vagyok esténként, ilyenkor szoktam a legtöbb zöldséges dolgot enni, mert elég csak magamra gondolni. :) Újra elkészítettem és ismét nagyon finom lett.






Spárgás frittata
Hozzávalók:
500 g spárga
1/2 kaliforniai paprika
5 tojás
100 g fetasajt
só, bors
petrezselyemzöld
1 ek. olívaolaj

Elkészítés:
Vegyünk elő egy olyan serpenyőt, amit a sütőbe is be tudunk tenni. Melegítsük elő a sütőt 200°C-ra.
A spárgát pucoljuk meg, vágjuk le a végét, majd daraboljuk fel. A kaliforniai paprikát vágjuk vékony csíkokra. Kevés olívaolajon süssük pár percig, amíg annyira megpuhul, hogy még "aldente" maradjon.
A tojásokat verjük fel és ízesítsük sóval és borssal. Öntsük a spárgára, morzsoljuk vagy daraboljuk rá a fetasajtot, majd előmelegített sütőbe toljuk be 15-20 percre. Miután kivettük szórjuk meg friss petrezselyemzölddel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...