Koskacukor: Cseresznyés, banános Smoothie

2014. június 2., hétfő

Cseresznyés, banános Smoothie

Egyszerűen nagyon finom! 86%-os étcsokit csurgattam a pohár falára, majd beletöltöttem ezt a finom cseresznyés, banános smoothiet. Amikor ittam, jól összekevertem és ahogy, a keserű és a természetes édes íz találkozott, mintha egy jó adag desszertet ettem volna . Amióta nagyon kevés cukorral sütök, azóta teljesen elszoktam az édes íztől és sokkal jobban tudom értékelni és érezni azokat az ízeket, amik természetesek. Imádom a keserűt, a savanyút és a semlegest is, hiszen azt tetszőlegesen lehet ízesíteni. Ajánlom mindenkinek, hogy próbáljátok meg fokozatosan lejjebb venni a cukormennyiséget és a végén rájöttök, hogy ami másnak ízetlen, az nektek mennyei.





Cseresznyés, banános Smoothie
Hozzávalók:
1 kisebb banán
1 marék magozott cseresznye
150 g sűrű joghurt
kevés víz vagy tej
1 ek. búzakorpa
25 g 86%-os étcsokoládé

Elkészítés:
A csokoládé kivételével tegyünk mindent a turmixgépbe és bízzuk rá. :)
A csokoládét mikróba vagy gőz felett olvasszuk fel, majd csurgassuk a pohár falára, de akár össze is lehet az egészet turmixolni.




3 megjegyzés:

  1. Jajj de elfogadnek egy ilyet reggelire!

    VálaszTörlés
  2. Megcsináltam,igaz meggybefőttből,de ezzel is finom lett.Köszönet érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Befőttek is tökéletesek, főleg ilyenkor télen, amikor a spájz tele van nyári gyümölcsökből készült befőttekből ;)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...