Koskacukor: Cukkinis-zöldborsós lazac spagettivel

2017. december 6., szerda

Cukkinis-zöldborsós lazac spagettivel

Egyik hétvégén élvezhettem azt a pillanatot, amikor olyat ehettem, amit csak én szeretek. Van egy pár dolog, de a hal az olyan, hogy még belecsempészni sem tudom az ételbe. Emmának szoktam venni lazacot, most magamat is megajándékoztam. Egyszerűen, gyorsan így készítettem el.








Cukkinis-zöldborsós lazac spagettivel
Hozzávalók (2 személy részére):
1 nagy cukkini
2 marék zöldborsó
1 dl tejszín
1 dl tej
5 dkg reszelt parmezán
1 vöröshagyma
25 dkg lazac

frissen őrölt bors
őrölt szerecsendió
3 evőkanál olívaolaj
3 evőkanál citromlé

a tálaláshoz:
reszelt parmezán

Elkészítés:
A cukkinit és a lazacot felkockázzuk, a vöröshagymát megpucoljuk és apróra daraboljuk. Az olívaolajat felhevítjük, a hagymát megdinszteljük rajta, majd hozzáadjuk a cukkinit és a zöldborsót. Amikor már kezdenek puhulni a zöldségek, beletesszük a lazacot és pár perc alatt készre főzzük. Felöntjük tejjel és tejszínnel, majd megszórjuk reszelt parmezánnal. Ízesítjük sóval, borssal és szerecsendióval illetve citromlével. Tovább főzzük, amíg a sajt teljesen el nem olvad. Főtt spagettihez adjuk és összeforgatjuk. Tálalásnál megszórjuk még reszelt parmezánnal és őrölt fekete borssal.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...