Koskacukor: Banános-epres smoothie mandulával

2014. március 5., szerda

Banános-epres smoothie mandulával

Most már több, mint fél éve rendszeresen járok aerobikra és sokszor gondot jelent ilyenkor a vacsora. Mit is lehetne enni, amit gyorsan össze lehetne dobni. Ilyenkor este 8-kor érek haza, úgyhogy nem sok kedvem van már munkás vacsorának neki állni, főleg ha még másnapra főzni is kell vagy éppen kenyeret sütni. Többször választottam a banán turmixot, ami nagyban tartalmaz gyorsan felszívódó szénhidrátot illetve a joghurt fehérjét vagy a zabpelyhes müzli joghurttal, almával egyéb gyümölccsel, ami szintén nagyon egészséges. Természetesen házi granolával is tökéletes, hiszen abban tudjuk is, hogy mi van, de a boltban nem a cukrozottat szoktam választani. Smoothie-kat régebben én is gyakrabban készítettem, de aztán valahogy leszoktam róla. Most Szofi újra kedvet adott hozzá és rengeteg ötleteket adott. Szeretném támogatni a fogyókúrás programját azzal, hogy néha hozok én is hasonló recepteket. Sokszor kerül saláta is az asztalra úgyhogy igyekezni fogok minél változatosabb vacsi tippeket hozni.
Először is szeretném megköszönni Szofinak, hogy megosztja velünk csodálatos smoothie-jait és szerintem sokakat is bátorít arra, hogy elkezdjen oda figyelni az alakjára főleg úgy, hogy hamarosan itt a nyár és jön a bikini szezon. :) Mozogjunk és táplálkozzunk egészségesen!!!



Banános-epres smoothie mandulával
Hozzávalók:
1 kicsi banán
3 nagy szemű eper
2 ek. mandula
175 g sűrű joghurt
1 dl tej

Elkészítés:
Tegyünk mindent a turmixba és bízzunk mindent rá.

2 megjegyzés:

  1. Brigi ez nagyon szep lett,ugye benevezed a jatekb :) Kulon koszonom a kedves szavaidat ea orulok,hogy velem tartasz a smoothie-lazban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap lesz még egy másik is, azt szeretném. De legyen meglepi ;)
      Éljenek a smoothiek!!!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...