Koskacukor: Kókuszos mangó smoothie

2014. március 10., hétfő

Kókuszos mangó smoothie

Smoothie lázban égek! Persze nem iszok minden nap, csak edzések után, mert így pótolom a megfelelő fehérjét, szénhidrátot és persze a vitaminokat és ásványi anyagokat. A lényeg a gyümölcs (ami bármi lehet) ezután pedig a fantáziára lehet bízni. Rengeteg félét eltudok képzelni. Maradt még egy fél mangóm, így most ezt használtam fel úgy, hogy kókuszreszeléket adtam hozzá. Reggel készítettem el egyrészt a fotó miatt, másrészt az ízek is estére legalább összeérnek, mivel nem volt kókusztejem. Eléggé kókuszos íze lett... Kókusz rajongóknak ajánlom!





Kókuszos mangó smoothie
Hozzávalók:
1/2 mangó
2 ek. kókuszreszelék
150 g sűrű joghurt
1 dl tej

Elkészítés:
A tejen kívül mehet minden a turmixgépbe, majd mikor készen vagyunk adjuk hozzá a tejet, így hígítunk rajta, hogy ne legyen túl sűrű.


A mangó egyébként méregtelenítő hatású, magas rosttartalma serkenti az emésztést. Ásványi anyagokban gazdag: vasat, foszfort, káliumot, magnéziumot, vasat és kálciumot tartalmaz. Ezen kívül magas a C-vitamin, A-vitamin tartalma és a béta-karotin.

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem elszállt a megjegyzésem.... Szóval szuper ez a verzió, én is többször ittam ilyet mostanában, nagyon jól eltelít! Az aktuális SADon talán kókusz a téma, nem viszed? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, egy nagy adag és elég is vacsira. Köszi, hogy szóltál valahogy majdnem lemaradtam róla. De kitaláltam egy jó kis kókuszos receptet, ugyanis van 5 db tojásfehérjém. Hétvégére meg is sütöm ;)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...