Koskacukor: Cannellini fehérbab leves

2014. augusztus 23., szombat

Cannellini fehérbab leves

Egyik este nézelődtem a neten és találtam egy paradicsomos leves jellegű ételt, amibe volt bab és kolbász. Rá egy hétre kitaláltam, hogy én olyat akarok főzni ebédre, de hosszas keresgélés után sem találtam meg a receptet, így gyártottam egy sajátot. Kicsit magyaros, kicsit olaszos ki minek hívja, de az egyszer biztos, hogy nagyon ízlett mind a kettőnknek és megbeszéltük, hogy felvesszük a kedvenc leveseink listájára.




Cannellini fehérbab leves
Hozzávalók ( 2 személy részére):
1 konzerv cannellini fehérbab
7 dkg száraz kolbász (lehet csípős)
1 fej vöröshagyma
2 ek. olívaolaj
5 dl sűrű házi paradicsomlé
5 dl  csirke alaplé
só, bors
majoránna
borsikafű
chili

Elkészítés:
A vöröshagymát vágjuk apróra, majd egy fazékba kevés olívaolajon dinszteljük meg. Sózzuk és borsozzuk.
A kolbászt vágjuk szép vékony karikára és adjuk a hagymához, süssük zsírjára. Öntsük fel paradicsom és a csirke alaplével, majd fűszerezzük ízlés szerint. Miután felforrt, adjuk hozzá a babot és főzzük pár percig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...