Koskacukor: A hét bloggere lettem a Receptneked.hu recept gyűjtő portálon

2015. január 26., hétfő

A hét bloggere lettem a Receptneked.hu recept gyűjtő portálon

Múlt héten megkeresett Pécsi-Kincses Regina, a HahoPihe Konyhája blog írója illetve a Receptneked.hu recept gyűjtő portál egyik szerkesztője, aki minden héten bemutatja egy-egy blog íróját. Most én lettem a kiválasztott, aminek nagyon megörültem. Itt olvashattok rólam egy jó kis összefoglalót.
Számomra régebbről úgy volt ismert ez az oldal, mint "olcsó-receptek", ahonnan a párom nem is egy recept linkjét küldte el, hogy bizony ő most vacsira ezt nagyon megkívánta. Úgyhogy sűrűn látogattam ide, de valahogy mostanában bevallom elfeledkeztem róla. Viszont örömmel látom, hogy rengeteg finomság van itt is, szebbnél szebb fotókkal és jobbnál jobb ötletekkel. Nagyon hasznos az oldal alján található kategóriák, amivel gyorsan kiválaszthatjuk a kedvünkre való receptet.
Örömmel láttam, hogy általam kedvelt néhány blog bejegyzései is megtalálhatók egy helyen, illetve szívesen olvasgattam a korábban megkeresett bloggerekről is.
Most már én is részt fogok venni a receptek gyűjtésében. El is kezdtem és az első feltöltött receptem az áfonyás bécsi fánk volt.
Köszönöm szépen Reginának, hogy megkeresett és örülök, hogy jobban megismerhettem ezáltal ezt a megújult, fantasztikus receptgyűjtő oldalt.


koskacukor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...